fatemefateme، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شرح حال مجازی کودکانه های فاطمه جون

نظرات (6)

خالجون
23 اسفند 92 13:35
سلام عكس عسل منو چرا گذاشتي ؟؟؟؟؟؟؟ميدزدنش فدا بشم
sahar
پاسخ
عزیزم شرمنده نظرتونو تایید نکردم من فکر میکردم مثل بلاگفا نظر تایید نشده رو مشخص میکنه ! خلاصه برای جبران نگران نباش عسلتو نمیدزدن با این گریه هایی که میکنه
خالجون
24 اسفند 92 22:38
سلام عكس هاي بيشتري از دكتر كوچولوي ما بزار خالجون بزرگه
sahar
پاسخ
خانوادگی نظر میذارین واقعا نیشم باز شد چشم حتما عکسهای بیشتری میذارم شما که از مسئله کمبود وقت اططلاع دارین
دايجون امير
24 اسفند 92 22:41
سسسسلام عكس خواهرزادمو بيشتر بزار
sahar
پاسخ
چشم دایجان گل این خواهرزدهتون که بوس نمیده به کسی ولی بزار من پارتی بازی کنم تا یه ماچ مجازی به شما بده
د
24 اسفند 92 22:58
فاطمه بلاگفايي خوبه
sahar
پاسخ
چی ؟ من متوجه منظور نشدم
دايجون امير
24 اسفند 92 23:00
داديجون وب قشنگي داري
sahar
پاسخ
tnx دایی جوون
الهام مامان علیرضا
26 اسفند 92 0:11
سلام عزیز خاله ماشاله چقدر نازی شما به نی نی وبلاگ خوش اومدی گلم من لینکت می کنم خداوند شما رو حفظ کنه
sahar
پاسخ
سلام خاله جون لطف داری خاله مرسی از این آغوش گرم خاله!در ما جا داری خاله الهام شما هم لینک شدی