fatemefateme، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شرح حال مجازی کودکانه های فاطمه جون

سلام به دوستان

1393/8/4 22:50
نویسنده : sahar
302 بازدید
اشتراک گذاری

هر چند که در نی نی بلاگ ها همیشه مخاطبان نی نی های گرام هستند . البته وقتی که نی نی ها قد کشیدند و مدرسه رفتند و خواندن یادگرفتند . اما من میگم سلام دوستان ...

علت اینکه پست نمیذارم , نداشتن وقت است !

بنده رییس اداره نیستم ولی درس دارم و یه سری کارهای مربوط به نشریه دانشجویی که یه کم پررنگ تر از اینیه که اینجا نوشتم . ترجیح میدم زمانهای خالی ام رو با کارهای مفیدتری انجام بدهم .

درسته که فقط نمیشه کار مفید انجام داد و پاستوریزه بازی در آورد ! آره ولی من وقت هایی رو که باید پست بذارم با فاطمه بازی میکنم و اینکار رو صد در صد بهتر از پست گذاشتن میدونم . چون آدم باید نقد رو بچسبه . حالا تا نی نی بزرگ بشه , کلی راه هست که خاطراتش زنده بمونه .

حالا شاید این سوال برای مخاطب خاص که فقط برای اون دارم مینویسم پیش بیاد که اگر وقت نداری و قبول نداری که پست گذاشتن مار مفیدی است .پس چرا نی نی وب ساختی ؟

ساختم چون دوست داشتم !!!!!!!! شوخی کردم . به هزاران دلیل . چون این وب فقط به الان مربوط نیست و اگر سالی یه پست هم گذاشته بشه , در 20 سالگی فاطمه جون میشه 20 تا و کلی خاطره برامون زنده میشه .

هم چنین شاید برای خانم مخاطب خاص این سوال پیش بیاد که پس این پست رو برای چی گذاشتی ؟

اولا که چون دوست داشتم .خخخخخ

دوما فاطمه جون دو روزه که بستریه (همونطور که در جریانی دکی ) و من تایم بازی با فاطمه رو به دیدن عکس هاش گذروندم و اینکه دلم براش تنگ شده . خوبه احساساتم هم در این مکان عمومی جریحه دار کردی !

بازم دلیل بیارم !

دعا میکنم فردا شب فاطمه جون ازین تب و تاب دراومده باشه و همگی باهم در حال بازی با حلقه ها و ستاره ها و خر خسته و بقیه اسباب بازی ها باشیم

تقدیم به مخاطب خاص : خالجون یا همون دکی خودمون . درسهاتو خوب بخون خانم دکی .

عکس هم نمیذارم چون وقت ندارم خخخخخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)